2015. május 26., kedd

Szenvedély és halál - Sötétbe burkolózott az oldal!

Drágáim! 

Amint láthatjátok új kinézetbe burkolózott az oldal, ami a csodálatos Rina munkája és nem győzök neki elégszer köszönetet mondani, hiszen pontosan olyan fejlécet kaptam, amilyet elképzeltem és szerintem sokkal jobban illik a történethez, mint az előző! Egyszerre felfedezhető rajta a szenvedély és a halál, pontosan az a két tényező, ami a leginkább jellemzi a Don't Speak cselekményeit. Remélem nektek is legalább annyira elnyerte a tetszésetek, mint nekem! A sablont egyébként én készítettem hozzá és elég sokat kellett szenvednem vele, mert valahogy soha nem úgy alakult, ahogyan én elképzeltem, de végül elértem a kívánt hatást! Kicsit még szoknom kell ezeket a sötét színeket, de szerintem hamar hozzászokom! Ha valami észrevételed van a kinézetről, vagy csupán a véleményedet szeretnéd kifejezni írj nyugodtan kommentet, vagy hagyj üzenetet a chatben!
Utóirat: Egyszerűen fantasztikusak vagytok! Komolyan mondom, szerintem kevés olyan írópalánta van blogspoton, akit ennyi odaadó és kedves szóval halmoznak el! Amiket tőletek kapok hétről-hétre hatalmas löketet adnak, és biztos vagyok benne, hogy nélkületek nem tudnék ilyen munkákat kiadni a kezeim közül, ezt pedig nem győzöm elégszer megköszönni! Szeretlek Titeket!

Legyen nagyon szép hetetek!

÷

Néhány nappal később: 

Sziasztok Életkéim! 

Úgy éreztem mindenképp kell tennem néhány lépést annak érdekében, hogy minél közelebbi kapcsolatba kerüljek hozzátok és nem is találhattam volna jobb megoldást egy Facebook oldalnál! Aki szeretne minden friss információról értesülni az aktuális, illetve a készülő projektjeimről, az mindenképp csatlakozzon!

Szívesen fogadom bárki üzenetét legyen szó bármiről! :)

4 megjegyzés:

  1. Drágám!

    Hűha, kitettetek magatokért! :) Én egyszerűen beleszerelmesedtem ebbe a külsőbe! A kedvencem pedig egyértelműen a varázslatos fejléc.
    Amit először látok a fejlécen, az Lana/Eve, ahoyg szenvedélyes tekintettel néz vissza az őt szemlélőre, míg a következő dolog, amire rátéved a tekintetem, az Ian/Harley, ami mit nem mondjak, nagyon ütős. :D Észveszejtő tekintete van annak a pasinak! Aztán ott vannak a vérnyomok, amiket én azonnal Harleyhoz kötöttem. Látszik, hogy Harl és a vér egy fogalommá vált ebben a történetben, s ezek a foltok lassanként Evet is körülölelik. A vörös rózsa pedig a cseresznye a habos tortán... ;)

    Már epekedve várom a hétvégét és azt, hogy olvashassak Tőled egy fantasztikusnak ígérkező fejezetet! :)

    Csókol,
    Adriana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem!

      Mos virtuálisan nagyon megölelgettelek, szétpuszilgattalak! Nagyon szépen köszönöm Rina nevében is, aki tényleg egy fantasztikus munkát adott ki a kezei közül! Ahogy a fejlécet látod eszméletlen, igazából én ennyire nem is mentem bele az elemzésébe, de most hogy így jobban belegondolok. Szörnyen igaz és találó! :)

      Én is várom a hétvégét, hogy végre én is olvashassak a kedvenc bloggerinámtól, Tőled! :)

      Ölel,
      Skyler

      Törlés
  2. Drága Skyler!

    Nem találok szavakat, annyira csodálatos lett az oldal. Az előző is gyönyörű volt, de úgy érzem, ezzel még jobban sikerült elkapni a történet hangulatát, gratulálok a készítőnek! :) Sajnos nekem nincs Facebook profilom, ezért nem tudok csatlakozni, de én igyekszem enélkül is oszlopos tagja lenni az olvasóidnak.

    Ölel,
    Lilia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!

      Köszönöm szépen a kedves szavaid Rina nevében is, aki a csodás fejlécet készítette! :) És attól függetlenül, hogy nincs Facebookod, még oszlopos tagja vagy az olvasóimnak, sőt...!

      Csókollak,
      Skyler

      Törlés